זה מאוד תלוי במטרת הפודקאסט ובסוג התוכן. בממוצע מדובר בפרק זמן שבין 4-8 שבועות מרגע תחילת העבודה על הפרויקט.
רוצים שנעריך יחד כמה זמן יידרש להפיק את הפודקאסט שלכם? כתבו לנו
תהליך הליווי שלנו מתחיל ברעיון ומסתיים כשמאזין הקצה לוחץ Play. בפגישות התוכן המקדימות נגדיר יחד את מטרות הפודקאסט, נמפה את התוכן הרלוונטי עבורו, ניצוק הכל לתוך פורמט מנצח ונקבע לו"ז לצילומים ולהקלטות. בשיטת SetOnSite נוכל להקים את הסט האולפני ממש אצלכם כדי לחסוך לכם המון זמן, כסף, ובעיקר כאב ראש.
רוצים לשתף אותנו ברעיונות שעלו לכם? נשמח
זה לא רק אפשרי, אלא גם מומלץ בחום. אנחנו יודעים לספר סיפורים, אבל מי מכיר את הסיפור שלכם טוב כמוכם? אחרי הכנה והדרכה, גם המנחה שתבחרו יישמע וירגיש טבעי ובטוח.
מתלבטים מי בארגון שלכם יכול להוביל את הפודקאסט? נשמח לעזור לכם לבחור
אתם מוזמנים ליהנות מהסטנדרט הגבוה במתחם האולפנים של KeyPod בחדרה, אבל גם להביא אותו עד אליכם לארגון. שיטת SetOnSite שפיתחנו, מאפשרת לנו להקים אולפן צילום והקלטה מקצועי ומעוצב גם אצלכם בארגון.
סקרנים לראות איך הפריים ייראה אצלכם? דברו איתנו
אין ארגונים זהים לגמרי, ולכן גם אין הצעות מחיר זהות לגמרי. אז בקצרה: זה תלוי. את הצעת המחיר אנחנו בונים בהתאמה אישית, לפי אופי הפודקאסט, היקף ההפקה ודרישות הלקוח.
רוצים לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית? בואו נדבר
הצלחה של פודקאסט נמדדת לא רק בנתוני האזנה, אלא גם באימפקט שהוא יוצר בתוך הארגון ומחוצה לו. במהלך התהליך נלווה אתכם גם בצד האסטרטגי; מהגדרת מטרות וקהלי יעד ועד ייעוץ בקידום ובהפצה. כעבור 60 ו־90 יום מפרסום הפודקאסט נקיים פגישות מעקב שבהן ננתח את נתוני ההאזנה והמעורבות, ונזקק מהן תובנות שיסייעו לנו למקסם חשיפה.
רוצים להתקדם לפודקאסט משלכם? אנחנו כאן